Close

Adriana Lima jest jedną z twarzy nowej kampanii reklamowej Vogue Eyewear

Vogue Eyewear rozpocznie swoją nową kampanię reklamową wiosna-lato 2015 z udziałem trzech zachwycających, międzynarodowych gwiazd: brazylijskiej modelki Adriany Limy, indyjskiej aktorki Deepiki Padukone oraz chińskiej aktorki Liu Shu-Shi.

Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima Vogue Eyewear - Adriana Lima

Twarzami kampanii są trzy wyjątkowe kobiety znane ze swojego stylu, szyku i wielkiej klasy. Kampania, która rozpocznie się w styczniu, skierowana jest do młodych kobiet, zainteresowanych światem mody. Zdjęcia wykonane na potrzeby kampanii są radosne i kolorowe i w pełni oddają ducha Vogue Eyewear.

Warto podkreślić, że Adriana Lima jest tegoroczną twarzą marki, podczas gdy Deepika Padukone oraz Liu Shi-Shi wystąpiły w międzynarodowej kampanii Vogue Eyewear 2013. Modele zaprezentowane podczas kampanii zostały osobiście wybrane przez gwiazdy i są odzwierciedleniem ich charakteru i stylu.

Adriana Lima urodziła się i wychowała w Brazylii i obecnie uchodzi za jedną z najpiękniejszych kobiet na świecie. Sława Adriany Limy wykracza poza świat mody, przyznając jej status gwiazdy popkultury. Jest modelką od dziesięciu lat, w tym czasie brała udział w najbardziej prestiżowych pokazach mody na świecie, jej zdjęcia widniały na pierwszych stronach wielu renomowanych w branży modowej magazynów oraz była angażowana do odnoszących sukcesy kampanii w świecie modelingu.

„Adriana jest ucieleśnieniem wyobrażenia kobiety Vogue Eyewear. Jest zabawna, pociągająca i jest ikoną mody” – mówi Mariavittoria Di Stasi, dyrektor ds. marki Vogue Eyewear. „Angażując do naszej kampanii te trzy modelki, pragniemy podkreślić, jak ważne dla Vogue Eyewear są kobiety na całym świecie. Nawet jeśli bardzo się różnią i pochodzą z różnych zakątków świata, są jednakowo ważne i cenne, reprezentując wszystkie kobiety – każda poprzez swój charakterystyczny styl i szyk”.

Sesja zdjęciowa z udziałem Adriany Limy odbyła się w Buzios w Brazylii – w legendarnej miejscowości wypoczynkowej rozsławionej przez Brigitte Bardot w 1960 r. – i została zrealizowana przez Ellen von Unwerth, znaną fotografkę pracującą z najpiękniejszymi kobietami świata. Kampania – emanująca tropikalnym klimatem – składa się z sześciu fotografii, na których Adriana nosi najnowsze modele okularów Vogue Eyewear.

„To niesamowite, że sesja dla Vogue Eyewear odbyła się w moim kraju, w Brazylii. To naprawdę wyjątkowa kolekcja charakteryzująca się niezwykle kobiecym wyglądem i żywymi kolorami, które sprawiają, że okulary te są idealne dla każdej kobiety i nadają się na każdą okazję”– mówi Adriana Lima.


Vogue powstał w 1973 roku pod tą samą nazwą co najbardziej prestiżowy magazyn mody. Okulary Vogue skierowane są dla nowoczesnych kobiet, które czerpią radość z mody, bawią się nią by wykreować swój własny, oryginalny styl. Okulary słoneczne i korekcyjne Vogue mogą stać się bronią uwodzenia, sposobem na grę z własnym wyglądem, sposobem na wyrażenie własnego stylu. Najnowsza kolekcja zbudowana jest wokół kilku motywów – wamp, hippie, geek, dżins, pop star i doll nawiązujących do najmodniejszych trendów współczesnej mody.

Segment WAMP skierowany jest dla odważnych, pewnych siebie kobiet. Znajdują się tutaj oprawy wyróżniające się dużym, masywnym, zaokrąglonym kształtem frontu. Warto zwrócić uwagę na subtelne ozdoby np.: małe kryształy górskie w modelu 2609SB. Modele z segmentu HIPPIE przeznaczone są jest dla kobiet lubiących bardziej swobodny styl. Okulary nawiązują do stylistyki retro, pojawiają się tu m.in. „kocie” kształty soczewek i kwadratowe oprawy. Vogue zdecydowanie stawia w tym sezonie na duże, okrągłe kształty. Dzięki dużej różnorodności modeli każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Ale nie tylko kobieta. W najnowszej kolekcji znajduje się także ciekawe modele męskie!